Wednesday 2 July 2014

FAQ tentang Vivix



S. Apakah Vivix ™?


A.Vivix adalah campuran polifenol paten yang masih menunggu kelulusan, kuat, dan eksklusif dengan bahan-bahan yang ditunjukkan dalam kajian makmal untuk memberi kesan positif empat mekanisme utama penuaan selular, termasuk

  • membantu untuk melindungi dan membaiki kerosakan DNA, 
  • positif mempengaruhi pengawal selia genetik jangka hayat sel, 
  • menggalakkan mitokondria pengeluaran tenaga, dan 
  • perlahankan pembentukan protein AGE ( advanced glycation end products) yg boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yangakan menggangu keutuhan sel


S. Bilakah saya perlu mengambil Vivix?

A. Ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya selepas makan seperti sarapan pagi atau makan tengah hari. Goncang sebelum mengambil  hidangan disyorkan iaitu 1 sudu teh Vivix sehari

S. Bolehkah saya mengambil lebih daripada satu sudu teh setiap hari?


A. Menurut kajian terkini,tiada  apa-apa faedah tambahan dari mengambil lebih daripada hidangan yang dicadangkan iaitu satu sudu teh setiap hari.

S. Bolehkah saya menggunakan Vivix dengan suplemen Shaklee saya yang lain?


A. Vivix boleh diambil dengan semua makanan tambahan Shaklee. Sebaik-baiknya, Vivix perlu diambil dengan Vitalizer ™, NutriFeron ®, dan Cinch ™ Shakes sebagai pelengkap harian yang baik untuk pilihan gaya hidup sihat. Nutrien penting dalam Vitalizer, imun-sistem yang menyokong fitonutrien dalam Nutriferon, dan otot-massa melindungi protein dalam Cinch Shakes, bersama-sama dengan polifenol dalam Vivix menyampaikan spektrum sokongan anti-penuaan yang luas untuk pelan kesihatan anda untuk hidup yang lebih sihat.

S. Siapakah yang akan mendapat manfaat daripada Vivix?


A.  Orang dewasa yang prihatin tentang penuaan selular dan kesihatan yg optimum. * Vivix adalah tidak digalakkan untuk wanita hamil atau menyusukan anak, atau sesiapa yang lebih muda daripada 18 tahun.

S. Apakah resveratrol?


A. Satu sebatian antioksidan semulajadi yang ditemui dalam beberapa tumbuh-tumbuhan, buah-buahan, biji, anggur, anggur dan produk yang diperolehi seperti wain merah. Resveratrol adalah polifenol yang telah didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia. Di samping itu, muncul penyelidikan makmal telah mendapati resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol mengaktifkan pengawal selia genetik laluan panjang umur selular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.

S. Berapa banyak resveratrol yang Vivix sediakan?


A. Vivix menyampaikan 100 mg resveratrol setiap hidangan. Ekstrak resveratrol mempunyai kandungan resveratrol semulajadi 98% dan jumlah resveratrol dalam Vivix adalah berpandukan kajian saintifik terkini dan penyelidikan baru muncul. Vivix melampaui resveratrol dengan menggabungkan ia dengan campuran menunggu paten polifenol tambahan yang dibuat dari hanya anggur dalam alam semula jadi dengan tambahan kromosom. Kajian makmal telah mendapati bahawa kombinasi unik ini mampu memberi kesan positif empat mekanisme utama penuaan selular dan 10 kali lebih berkesan daripada resveratrol sahaja dalam melambatkan pembentukan protein UMUR.

S. Apakah polifenol?


A. Polyphenols adalah kumpulan fitokimia yang adalah sebatian tumbuh-tumbuhan yang diperolehi dengan kedua-dua antioksidan yang berpotensi dan manfaat sel anti-penuaan. Malah, penyelidikan baru telah melaporkan bahawa polifenol mungkin menimbulkan pelbagai kesan biologi selaras dengan kesihatan manusia yang berterusan dan lebih baik.

S. Adakah Vivix produk antioksida?


A. Vivix mempunyai bahan-bahan polifenol yang telah ditunjukkan dalam kajian makmal memberikan kesan positif kepada empat mekanisme utama penuaan selular dan oleh itu vivix ternyata lebih daripada sekadar menyediakan sokongan antioksidan.

S. Adakah Vivix minuman jus dan bagaimana ia dibandingkan dengan produk jus yang dijual hari ini?


A. Tidak, Vivix adalah, cecair eksklusif, pekat tonik pemakanan tambahan  yang memberikan resveratrol dalam bentuk yang paling 'pure'  dan ekstrak polifenol sangat kuat dicipta daripada hanya anggur dalam alam semula jadi dengan tambahan kromosom. Ini gabungan unik polifenol termasuk bahan-bahan yang telah ditunjukkan dalam kajian makmal untuk melawan mekanisme utama penuaan selular. setiap hidangan Vivix memberikan jumlah yang setara resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

S. Adakah Vivix mengandungi alkohol?


A. Vivix tidak mengandungi alkohol.

S. Apakah jangka hayat Vivix?


A. hayat adalah sembilan bulan.

S. Kenapa saya perlu untuk menyejukkan selepas dibuka?


A. Penyejukbekuan selepas pembukaan akan membantu untuk mengekalkan kesegaran optimum, warna, dan aktiviti polifenol maksimum dalam produk.  Botol yang belum dibuka juga perlu disejukkan.

S. Mengapa tidak produk yang dihantar di bawah penyejukan?


A. Ujian yang menyeluruh, termasuk penghantaran sebenar di seluruh negara dan pengangkutan simulasi di bawah suhu dan kelembapan keadaan ekstrem, telah mengesahkan bahawa produk yang berkualiti tinggi ini dikekalkan di bawah semua keadaan perkapalan dimana produk akan terdedah.

Q. Di manakah saya boleh mendapatkan Vivix?

Anda boleh dapatkan Vivix dr saya, pengedar sah Shaklee ID 933152, sms/whatsapp 012 486 6659

No comments:

Post a Comment